آرشیو تیر ماه 1401

هر چيزي كه بايد در رابطه با اندرويد بلد باشيد

اندروید استودیو چیست ؟

۷ بازديد

اندروید استودیو محیط توسعه یکپارچه رسمی (IDE) برای توسعه اپلیکیشن اندروید است. این مبتنی بر IntelliJ IDEA، یک محیط توسعه یکپارچه جاوا برای نرم‌افزار است و ابزارهای ویرایش کد و توسعه‌دهنده آن را در خود جای داده است.

قالیشویی و مبارزه با آفات

۷ بازديد

هنگامی که آفات وارد فرش و اثاثیه شما می شوند، می توانند مخرب باشند، بیماری را گسترش دهند، آلرژی و استرس های غیرضروری ایجاد کنند. علاوه بر این که فرش و مبلمان خود را در سطح بالایی از بهداشت نگه دارید، تمیز کردن مکرر و حرفه ای می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر آفات عمل کند. در مواردی که هجوم قبلاً رخ داده است، استخدام یک سرویس قالیشویی یا تماس با شرکت کنترل آفات مؤثرترین گزینه برای حذف آنها است.


چگونه می دانید که آیا به کنترل آفات نیاز دارید؟

تکنسین های ما خدمات شستشوی فرش با کنترل آفات را برای گلاسکو، پیزلی و مناطق اطراف ارائه می دهند.
نشانه رایج مشکل آفت آسیب به الیاف فرش یا فرش است. ممکن است اخیراً تکه کوچکی از فرش را مشاهده کرده باشید یا لارو و تخم پروانه را کشف کرده باشید. علائم دیگر مانند نیش، بثورات و خارش اغلب با کک و ساس همراه است.


چرا فرش ها و اثاثه یا لوازم داخلی خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید؟
اینترنت مملو از راه‌حل‌های تمیزکننده DIY و راهنمای نحوه شستشوی فرش است. با این حال، بدون تجربه یا تجهیزات لازم، به احتمال زیاد تلاش شما باعث از بین بردن آلودگی نخواهد شد. استفاده از نوع نامناسب مواد شوینده یا دم‌نوش‌های نامناسب که توسط داستان همسران پیر پخته شده است نیز می‌تواند منجر به آسیب دائمی به فرش و اثاثه یا لوازم داخلی شما شود.

استخراج آب داغ (HWE) در کنترل آفات بسیار مؤثرتر از خلاء خانگی است. در جایی که یک خلاء فقط می تواند آفات کوچکتر و حشرات را جذب کند، HWE می تواند بخار را در دمای کافی بالا برای کشتن تخم های آنها اعمال کند. این فرآیند از حداقل مواد شوینده استفاده می کند و برای استفاده در محیط هایی با حیوانات خانگی و کودکان بی خطر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای استخدام خدمات قالیشویی، لطفاً از پست وبلاگ ما در مورد قالیشویی های حرفه ای در مقابل DIY بازدید کنید.


انواع رایج آفات فرش
به این آفات نساجی نیز گفته می شود. اکثر حشره کش های باقیمانده و آئروسل که برای مصارف خانگی فروخته می شوند به ندرت برای استفاده روی اشیاء آلوده موثر یا مناسب هستند.

• کک

این یک آفت رایج برای خانواده هایی است که حیوانات خانگی دارند. دما و فشار بالای HWE که می تواند به پایه الیاف فرش برسد برای از بین بردن کک ها، تخم ها و لاروهای آنها ضروری است.

• پروانه و سوسک فرش

در حالی که پروانه ها و سوسک ها پارچه را نمی خورند، لاروهای آنها این کار را می کنند. سوسک های بالغ اغلب تخم های خود را در مجاری هوا، کمدها، زیر مبلمان یا تخته های قرنیز می گذارند. پس از تفریخ، لاروها در مناطق تاریک و دست نخورده نگهداری می شوند و از مواد آلی تغذیه می کنند. خاک، زباله ها و ادرار حیوانات خانگی بستر مناسبی را برای این نوع آفات فراهم می کند.

• ساس

راه های زیادی وجود دارد که ساس ها می توانند وارد خانه شوند. آوردن اثاثیه دست دوم به داخل خانه بدون بررسی دقیق ابتدا روشی رایج برای ورود است. جدا کردن آنها بسیار سخت است زیرا می توانند در برابر برخی حشره کش ها مقاوم باشند.

همچنین بخوانید: لیست قالیشویی در مشهد، قالیشویی در تهران، قالیشویی در اصفهان را می توانید در این صفحات ورناپ ببینید.